INTERIORES DE PELÍCULA: LA CASA DE UP

La entrada de hoy va a gustar sobre todo a los que os encantan las películas de dibujos animados (entre las que me incluyo).

Esta casa fue construida en Utah, el arquitecto se basó en la película UP para construirla, tanto los exteriores como el interior son exactos a la peli. De hecho una pareja fanática de PIXAR ha comprado la casa por 400.000 dólares!!!, desde luego hay gente para todo.
















imágenes via: Hooked on Houses

¿No os parece una pasada de casa? ¡Es como vivir en un cuento!!

FELIZ COMIENZO DE SEMANA!!

:)

7 comentarios

  1. me encanta!!!!es mi peli favorita!!!!!vaya pasada de casa. lacajaelena.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Me encanta, verdaderamente es de dibujos animados.

    ResponderEliminar
  3. De verdad que es preciosa. Me gustó mucho la peli y la casa igual.

    ResponderEliminar
  4. Me encanta la casita esta super hermosa amo cada detalle simplemente hermosa

    ResponderEliminar
  5. Discover the elegance and functionality of our bamboo blinds in Dubai, perfect for enhancing any interior space. Made from high-quality, eco-friendly bamboo, these blinds offer natural beauty while providing excellent light control and privacy. Their versatile design complements various decor styles, adding a touch of sophistication to your home or office. Easy to install and maintain, our bamboo blinds are a stylish and sustainable choice for modern living.
    #blindsindubai #bambooblinds #bambooblindsdubai #bambooblindsindubai #bambooblindsuae #bambooblindsinuae
    https://blindsindubai.ae/bamboo-blinds/




    ResponderEliminar
  6. Customized cushions are an excellent way to enhance the aesthetic appeal and comfort of your home. By choosing personalized designs, you can create a space that is uniquely yours, reflecting your style and preferences.Dubai Cushions

    ResponderEliminar
  7. "Thanks for the detailed insights on gypsum ceiling partitions. I was particularly interested in the fire-resistant properties you mentioned. Safety is a top priority for me, especially in commercial spaces, and knowing that gypsum partitions can help slow down the spread of fire is very reassuring. Looking forward to incorporating these into our next project."
    GYPSUM ceiling PARTITION

    ResponderEliminar